Vremea pe 9 zile Curs valutar Netul.ro pe facebook
Filme noi. Program cinema

Cum sa ai un corp frumos si sanatos

24 Jun 2011, 17:11 | Categoria: Sport - Recreatie | 3004 afisari

Internetul este plin cu informatii despre fitness, bodybuilding, remodelare corporala, etc. Ceea ce vreau sa iti transmit in acest articol este cum sa obtii un corp frumos si sanatos, lucrand de acasa, fara a da bani pe sali de antrenament costisitoare. Vei stii exact ce exercitii de antrenament sa faci si le vei putea face gratuit, ajungand in timp la un corp frumos si sanatos. Suna bine, nu? Atunci sa trecem la subiect. 

Indiferent unde ai cauta, peste tot vei gasi cele doua ingrediente pentru ca sa obtii un corp frumos si sanatos: antrenamentul si dieta. Antrenamentul este de mai multe categorii, dar ne vom axa pe principalele doua categorii de antrenament. Altfel spus, exista trei componente ale fitnessului pe care trebuie sa fii focalizat pentru a fii in forma si sanatos. Cele trei componente sunt:
- antrenament cardio
- antrenament de forta
- dieta

Imbunatatirea starii tale de bine prin antrenament cardio. Exercitiile de flexibilitate, antrenamentul de forta si antrenamentul cardio ar trebui sa faca parte din planul tau de exercitii fizice, pentru a dobandi un corp frumos si sanatos. Dintre toate tipurile de antrenament mentionate mai sus, antrenamentul cardio este cel mai necesar. Exercitiile cardio dezvolta sistemul cardiovascular si pune in miscare grupele principale de muschi. Exemple de exercitii cardio: jogging, ciclism, aerobic. Desigur ai in orasul tau un parc in care poti sa alergi. Joggingul practicat regulat duce la intarirea abdomenului.  Asadar iata un exercitiu simplu si gratuit pentru a scapa de burta. 

Daca nu ai destul timp pentru antrenament, fa-ti timp macar pentru exercitii de aerobic. Nu trebuie sa dai bani pe sali, exercitiile aerobic poti sa le faci de acasa, exista pe youtube foarte multe exercitii cu antrenori specializati. Cat timp faci exercitii cardio, presiunea sanguina, ritmul cardiac si nivelul colesterolului vor fi la un nivel bun si te vor mentine fericit si sanatos.

Antrenamentul de forta.  Pe masura ce inaintezi in varsta, pierzi intre 2 si 3,2 kg masa musculara la 10 ani, datorita stilului de viata inactiv. Gandeste-te ce face un barbat obisnuit dupa varsta de 40 ani: vine de la slujba si isi petrece toata dupa amiaza la televizor. Zicala "foloseste-l sau pierde-l/use it or lose it" ae potriveste foarte bine in cazul muschilor. Din fericire exista o solutie pentru a combate pierderea masei musculare. Solutia consta in antrenamentul de forta. Pentru antrenamentul de forta ai nevoie de un set de gantere. Cele mai potrivite sunt ganterele cu greutati reglabile (cu discuri detasabile). Acestea vin intr-un set compact care nu ocupa mult spatiu in camera ta. Poti gasi gantere la mana a doua, mai ieftine, Un set de gantere este o investitie pe viata, cu conditia sa le folosesti regulat. 

Antrenamentul de forta este constituit din exercitii care pun in miscare toate grupele de muschi. Desigur, pe youtube vei gasi multe exercitii de forta prezentate de antrenori de bodybuilding. 

Iata niste indicatii de care sa tii seama ca sa dobandesti un corp frumos prin exercitii acasa:

1. Bea multa apa
Omul poate trai zile intregi fara hrana, dar fara apa nu ar putea trai o zi. Apa este cel mai important element de care are corpul nevoie. Aproape in permanenta corpul elimina apa. Daca nu isi reface rezervele de apa, corpul se poate imbolnavi, iar in cazuri extreme, poate duce chiar la moarte.

Daca urmezi un plan de antrenament, apa nu este de ajuns pentru a reface rezervele de fluid ale corpului. De acum incolo bea si bauturi energizante cand urmeaza sa te antrenezi. Bauturile energizante contin ingrediente cum ar fi carbohidrati si electroliti.
 Electrolitii sunt consumati in timpul activitatilor fizice solicitante si se pot reface prin bauturi energizante. Carbohidratii sunt necesari in timpul activitatilor intense, pentru a oferi mai multa energie.

2. Consuma mai multe vegetale
 Conform credintelor populare, din moment ce faci sport, e nevoie sa mananci mai multa carne. Ce nu stiai e ca ai nevoie de o cantitate mai mare de legume si fructe. Datorita efortului, organismul are nevoie de mai multe vitamine si minerale. Legumele si fructele asigura corpului o mare parte din vitamine si minerale. Exista de asemenea suplimente nutritive din amestec de fructe, suplimente create sa iti asigure necesarul de vitamine si minerale.

3. Consuma calciu
 Daca urmezi programul de antrenament, ai nevoie de calciu in dieta ta. Calciul este necesar pentru a asigura oase puternice si pentru a preveni boli ale sistemului osos, cum ar fi osteoporoza. Calciul se gaseste in diferite suplimente alimentare, in special in suplimentele cu vitamine si minerale. Se gaseste in alimente ca sardinele, tofu, branzeturi, etc.

4. Incepe antrenamentul cu intinderi si incalziri.
Exercitiile de intinderi si incalziri sunt necesare pentru a preveni accidentarile si durerile. Daca incepi prin intinderi si incalziri, muschii vor fi pregatiti pentru efort.

Pentru ca sa dobandesti un corp sanatos si frumos, trebuie sa stii cum sa iti creezi un plan de antrenament si o dieta corespunzatoare cerintelor corpului tau. Toate aceste informatii si nu numai, le afli numai pe www.antrenament-acasa.eu

Daca ti-a fost util acest articol, te rugam sa apesi pe butonul "Recomanda":

Cautare in articole:

Cele mai recente articole:

cazare
Cazare Costinesti
Cazare Straja

Cele mai citite articole: